Vraag: Wat is voor mij de dichtstbijzijnde Steenplaza®-vestiging?
Antwoord: Op onze site vindt u een overzicht van alle Steenplaza®-vestigingen in Nederland. U vindt deze onder "Steenplaza winkels" op onze homepage. Kies uw provincie op de kaart en maak een keuze uit de vestigingen.
Vraag: Waar kan ik de openingstijden van Steenplaza®-winkels vinden?
Antwoord: De openingstijden van uw Steenplaza®, kunt u vinden via "Steenplaza winkels" op onze homepage. Kies uw provincie op de kaart en maak een keuze uit de vestigingen. Vervolgens krijgt u de pagina van deze vestiging te zien, met daarop onder andere de openingstijden.
Vraag: Hoe kan ik contact opnemen met een Steenpaza®-vestiging?
Antwoord: Als u vragen of opmerkingen heeft, kunt u natuurlijk langsgaan bij de servicebalie van de vestiging of telefonisch contact opnemen. Via "Steenplaza winkels" op onze homepage kunt u de telefoonnummers van alle vestigingen vinden. Daarnaast kunt u een aantal vestigingen ook per e-mail benaderen. In dat geval staat het e-mail adres op de site vermeld bij de adresgegevens van de vestiging.
Vraag: Op welke manieren kan ik bij Steenplaza® betalen?
Antwoord: U kunt bij Steenplaza® contant betalen, en met pinpas. Indien u wilt weten of u bij uw vestiging ook met chipknip, creditcard of met een cadeaubon kunt betalen, kunt u contact opnemen met de servicebalie van de vestiging.
Vraag: Verkopen alle Steenplaza® winkels dezelfde producten?
Antwoord: Onze vestigingen zijn verschillend van grootte. De ene vestiging heeft daarom meer artikelen in het assortiment dan een andere vestiging. Daarnaast zijn sommige vestigingen actief in meerdere bedrijfstakken zoals aanleg en onderhoud in het hoveniers wezen of in de stratenmakerij. Een deel van het assortiment en de geboden diensten kunnen dan ook afwijken van het Steenpaza® concept. Hierdoor zijn sommige producten slechts bij ëën vestiging te koop.
Vraag: Hoe weet ik waar een bepaald product te koop is?
Antwoord: Als u op zoek bent naar een bepaald product, kunt u contact opnemen met uw Steenplaza® winkel om te informeren of het product daar verkrijgbaar is.
Vraag: Kan ik bij Steenplaza® online ook een artikel bestellen?
Antwoord: Wanneer u een artikel wilt bestellen, kunt u contact opnemen met uw Steenplaza® winkel. Zij kunnen u vertellen of het product besteld kan worden en wat de levertijd is.
Vraag: Ik ontvang geen magazine van Steenplaza®. Waarom niet?
Antwoord: Waarschijnlijk valt uw huisadres net buiten het directe verspreidingsgebied. U kunt het magazine echter altijd opvragen bij een vestiging in uw regio. De folder is ook in iedere winkel verkrijgbaar, zolang de voorraad strekt.
Vraag: Ik heb een klacht over een product dat ik heb aangeschaft. Waar kan ik terecht?
Antwoord: Met klachten kunt u terecht bij de winkel waar u het betreffende product hebt aangeschaft. Klik hier voor een overzicht van onze vestigingen. Kies uw provincie op de kaart en maak een keuze uit de vestigingen.
|